Маркетплейс Kasta провів ребрендинг і оголосив про запуск власної банківської картки

Український маркетплейс Kasta провів ребрендинг і оголосив про запуск власної банківської картки Kasta Visa Card у співпраці з Банком Кредит Дніпро та платіжною системою Visa. Про це повідомила пресслужба компанії.
Серед ключових змін — оновлений дизайн сайту та мобільного додатку, а також можливість оформлення банківської картки Kasta Visa Card безпосередньо через застосунок. Користувачі зможуть отримувати спеціальні пропозиції та знижки.
“Наша місія – дивувати та створювати нові екстра, тобто завжди давати більше. Нам не цікаво просто бути частиною українського ринку — ми прагнемо змінювати його, і за 15 років Kasta довела, що ми здатні це робити. Компанія пройшла еволюцію від модного маркетплейса до інноваційної цілісної екосистеми”, – зазначив засновник і СЕО Kasta Андрій Логвін.
Kasta також планує розширити кількість товарних категорій і унікальних продуктів, надати більше фінансових інструментів — як-от платіжні картки та послуги на кшталт BNPL (покупка зараз — оплата пізніше). Оновлення передбачають також підвищену гнучкість для бізнесу, нові можливості масштабування та фінансові переваги для клієнтів у вигляді кешбеків, бонусів і персоналізованих пропозицій.
“Ми активно працюємо в напряму Embedded finance – безшовною інтеграцією цифрового банкінгу разом з фінансовими продуктами у платформи інших компаній. Банк нарощує експертизу та динамічну розбудову проєкту зі стратегічним партнером — маркетплейсом Kasta”, – пояснив голова правління банку “Кредит Дніпро” Сергій Панов.
Kasta позиціонує себе як “екосистема щоденної вигоди”, де користувачі можуть одночасно купувати одяг, взуття, електроніку, аксесуари, товари для дому та отримувати переваги від власних банківських сервісів. Компанія працює на українському ринку вже 15 років. Свою діяльність вона розпочала як онлайн-магазин одягу та взуття, а з часом трансформувалася у повноцінний маркетплейс.