Приватбанк запускає програму лояльності з персональними знижками та кешбеками, керовану штучним інтелектом
Приватбанк презентував оновлену програму лояльності під назвою “Привіт”, яка пропонує клієнтам персоналізовані знижки та кешбеки на основі штучного інтелекту. Завдяки цій інновації, понад 18,5 мільйонів користувачів банку зможуть отримувати найвигідніші пропозиції від топових українських брендів та компаній.
Про це повідомляє пресслужба Приватбанку.
Зазначається, що вже у травні понад 18,5 мільйонів клієнтів фінустанови отримають пропозиції вигідних покупок та персональних знижок і кешбеків від топових українських брендів та компаній в новій програмі лояльності “Привіт”, що тепер є у кожному Приват24.
На відміну від стандартних програм кешбеку, “Привіт” підбирає знижки індивідуально для кожного користувача, враховуючи його: споживчі звички, історію платежів, місце проживання та сезонні потреби.
“Це дійсно революційний продукт на українському банківському ринку. Завдяки штучному інтелекту та аналітиці, “Привіт” робить обслуговування клієнтів по-справжньому персоналізованим, а нашим партнерам з торговельних мереж та сервісних компаній дає можливість пропонувати українцям більш доступні товари та послуги”, – зазначає член правління Приватбанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко. ”
Як отримати персональні знижки та кешбеки з “Привіт”:
- Завантажте або оновіть мобільний додаток Приват24.
- Перейдіть у меню “Привіт”.
- Ознайомтеся з доступними пропозиціями від партнерів програми.
- Активуйте бажані пропозиції.
- Здійснюйте покупки у партнерів програми та отримуйте кешбеки та знижки.
Кількість активованих пропозицій не обмежена. Перелік партнерів та доступних пропозицій постійно оновлюється.