ЄС та світ

У другому кварталі 2025 року YouTube заробив на рекламі майже $10 млрд

Платформа YouTube у другому кварталі 2025 року заробила 9,8 мільярда доларів на рекламі, що на 13% перевищує результат за аналогічний період 2024 року, коли прибуток складав 8,7 мільярда доларів. Ці цифри наведені у квартальному звіті материнської компанії Alphabet.

Цей показник перевершив прогнози аналітиків, які очікували, що доходи YouTube становитимуть близько 9,6 мільярда доларів. Згідно зі звітом Nielsen, відеоплатформа три квартали поспіль посідає перше місце за часткою телеглядачів, охоплюючи 12,4% усього часу перегляду телебачення.

На тлі успіху YouTube інші стрімінгові сервіси, зокрема HBO Max та Amazon Prime Video, посилили свої рекламні кампанії, нарощуючи обсяги розміщення реклами з метою стимулювання зростання. Водночас Netflix дедалі впевненіше позиціонує себе як головного конкурента YouTube.

Під час звіту про прибутки, який компанія представила минулого тижня, було оголошено про плани подвоїти рекламні доходи протягом поточного року. Хоча платформа офіційно не розкриває точних фінансових показників у цій сфері, аналітик компанії Madison & Wall оцінює її рекламні надходження на рівні близько 3 мільярдів доларів.

Нагадаємо, 21 липня YouTube Music запровадив оновлення, яке дозволяє дослуховувати незавершені пісні на будь-якому пристрої. Новий функціонал охоплює одразу кілька треків, які було розпочато раніше.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Латвія заборонила в’їзд громадянам РФ, які мають нерухомість поряд зі стратегічними об’єктами

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку