У Великій Британії заборонили рекламу Zara через “нездорово худих” моделей

Рекламний регулятор Великої Британії заборонив рекламні оголошення бренду Zara, вказавши на “соціально безвідповідальні” зображення моделей, які, на думку відомства, виглядали “нездорово худими”. Про це повідомляє BBC.
Управління з рекламних стандартів (ASA) отримало скаргу на два рекламні матеріали Zara. На одному зображена модель у сорочці з великими кишенями, а на іншому — модель у короткій сукні. У зверненні зазначалося, що моделі в рекламі виглядають надмірно худими, що робить цю рекламу безвідповідальною.
Zara заперечила ці закиди, наголосивши, що обидві моделі мають медичні довідки про задовільний стан здоров’я, а фотографії не були змінені, окрім легкого коригування освітлення та кольору. ASA, однак, дійшло висновку, що в першій рекламі глибокий виріз сорочки привертав увагу до “виступаючих” ключиць моделі. Крім того, позиція її рук у вільному одязі створювала враження надмірної худорлявості в області рук, плечей та грудей.
“Загалом, ми вважаємо, що поза моделі та вибір одягу в рекламі створили враження, що модель була нездорово худою”, — йдеться у висновках ASA.
Схожу оцінку отримало і друге фото. Регулятор зауважив, що гладко зібране назад волосся та тіні на зображенні підкреслювали худорлявість моделі. ASA також перевірило ще дві реклами Zara, але не визнало їх такими, що порушують норми. У відповідь на критику компанія видалила спірні фото та пояснила, що не отримувала жодних безпосередніх скарг на ці зображення.
Речник Zara UK заявив, що компанія прагне до створення “відповідального контенту” та дотримується суворих стандартів у процесі підбору моделей, організації фотозйомок та вибору зображень для реклами.