Україна

“Укрзалізниця” підписала контракти на виробництво 100 нових пасажирських вагонів

Процеси контрактування, які відкривають шлях до виробництва 100 нових пасажирських вагонів для “Укрзалізниці”, завершено. Про це повідомила пресслужба компанії.

“Компанія підписала з вітчизняним заводом-виробником ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” договір про закупівлю пасажирських вагонів нових моделей з інноваційними технічними та планувальними рішеннями в габариті Т, тож сумарно цього року замовлено за відповідною бюджетною програмою 100 пасажирських вагонів”, — йдеться в повідомленні.

Вагони останньої партії, що входять до цього замовлення, будуть придатні до експлуатації на 20 років довше, ніж звичайні вагони. Вони матимуть продовжені інтервали між технічним обслуговуванням і потребуватимуть меншої кількості обслуговуючого персоналу.

У межах загального контракту перші 5 вагонів нового покоління отримають сучасні системи управління, майже на 80% більший експлуатаційний ресурс та збільшену місткість — до 44 пасажирів у купейному вагоні, що на 10% більше за стандартний показник.

Нові вагони матимуть розширений кузов і покращене планування: довжина спального місця сягатиме 2,2 метра. Уперше для українських спальних вагонів буде застосовано пневмопідвішування, яке забезпечить плавніший рух та зменшить коливання під час поїздки. Автоматичні розсувні двері та герметичні міжвагонні переходи, розташовані врівень із підлогою, покликані зробити користування вагонами зручнішим для пасажирів.

Також у цих вагонах буде впроваджено перехід на повністю електричне опалення з індивідуальним керуванням температурою в кожному купе. Нова система дозволятиме використовувати клімат-контроль навіть під час тривалих зупинок чи повільного руху поїзда. Завдяки використанню нержавіючої сталі для виготовлення кузовів, строк служби нових вагонів становитиме 50 років, що на два десятиліття перевищує термін експлуатації стандартного рухомого складу.

Серед 100 нових вагонів, які замовляє Укрзалізниця, 5 будуть купейними з можливістю трансформації у вагони типу СВ. Один із них буде інклюзивним: у ньому передбачено електричний підйомник, пандус для високої платформи та розширене купе, пристосоване для пасажирів на кріслах колісних.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  "700 осіб, яких очолює тризірковий генерал": у НАТО розповіли про мету місії з допомоги Україні

“Вартість закупівлі одного пасажирського вагона склала близько 95 млн гривень. Вартість вагона з купе для перевезення пасажирів з інвалідністю становить 98,3 млн гривень. Втім, у перерахунку на одне місце та з урахуванням суттєво (на 80%) довшого терміну корисного життя вагона та більших міжремонтних інтервалів, закупівля вагонів нового покоління виходить економічнішою та ефективнішою за купівлю стандартних вагонів”, — наголошується у повідомленні.

Поставка вагонів розрахована на 2,5 роки з моменту надходження передоплати від замовника. Цей період також включає проходження процедур сертифікації нових моделей. У разі додаткового фінансування з Державного бюджету Укрзалізниця планує розширювати програму оновлення рухомого складу, зокрема шляхом збільшення частки вагонів нового покоління.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку