У Китаї запустили кампанію заохочення до шлюбу та народження дітей

Китай розгорнув масштабну національну кампанію, спрямовану на стимулювання знайомств, одружень і народження дітей, щоб подолати демографічну кризу. Про це повідомляє Financial Times.
Місцева влада активно контактує із заміжніми жінками, з’ясовуючи їхні плани щодо материнства, та пропонує фінансові стимули для народження дітей. Університети отримали рекомендації створювати курси для самотніх студентів, присвячені темам любові та побудови відносин. Державні ЗМІ водночас популяризують переваги сімейного життя і батьківства.
“Населення Китаю стикається з трьома основними тенденціями: старінням, низькою народжуваністю та низьким рівнем шлюбу”, – зазначив відомий економіст Рен Цзепін.
У відповідь на ці виклики Пекін планує запровадити субсидії та суттєві податкові пільги для батьків, аби зменшити витрати на виховання дітей. У жовтні Державна рада Китаю оголосила про розробку плану створення “суспільства, сприятливого для народжуваності”, яке стане важливим елементом ширшої стратегії підтримки економіки.
Місцеві жінки у віці від 20 до 30 років повідомляють, що чиновники телефонують із запитаннями про їхні плани на створення сім’ї. Деяким жінкам пропонують відвідати передпологові огляди, а іншим — фінансові субсидії для стимулювання народження другої дитини.