ЄС та світ

Антимонопольне законодавство Італії підозрює Dior Armani в експлуатації співробітників

Обидві компанії виступили з неправдивими заявами про свою етику та соціальну відповідальність, зокрема, щодо умов праці.

Італійське антимонопольне відомство розпочало розслідування проти Armani Group та Dior Group через ймовірну експлуатацію робітників у виробництві розкішного одягу та інших модних товарів. Про це йдеться в офіційному повідомленні відомства.

Антимонопольний орган заявив, що підозрює компанії у “можливих незаконних діях під час просування та продажу предметів одягу та аксесуарів, що порушує положення Кодексу про захист прав споживачів”. Зокрема, компанії можуть бути винні у наданні неправдивих заяв про свою етику та соціальну відповідальність, включаючи умови праці та дотримання законодавства їхніми постачальниками.

Відомство підозрює, що Armani Group і Dior Group могли використовувати неправдиві заяви про високі стандарти майстерності та якості продукції. Водночас для виготовлення деяких виробів та аксесуарів нібито використовувалися матеріали з майстерень та фабрик, де робітники отримували неадекватну заробітну плату та працювали в неналежних умовах.

“Ці працівники часто змушені були працювати понад встановлену законом тривалість робочого часу і в умовах, які не відповідали стандартам охорони здоров’я та безпеки. Це суперечить заявленим рівням досконалості виробництва, якими пишаються компанії”, — йдеться в заяві відомства.

Це розслідування стало частиною ширшої ініціативи італійського уряду, спрямованої на боротьбу з трудовою експлуатацією у високоприбуткових галузях, таких як мода. Італія, як один з центрів світової модної індустрії, завжди пишалася високими стандартами якості та майстерності. Однак, останнім часом почастішали випадки викриття недобросовісних практик великих брендів.

Якщо розслідування підтвердить порушення, Armani Group та Dior Group можуть зіткнутися з серйозними юридичними та фінансовими наслідками, включаючи великі штрафи та обмеження на діяльність у Європі. Крім того, це може серйозно вплинути на репутацію брендів, які багато років будували імідж соціально відповідальних компаній.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Влада Словаччини хоче судитися з минулим урядом через поставки Україні винищувачів МіГ-29

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку