ЄС та світ

Apple втратила статус найдорожчої компанії світу

Компанія Apple втратила статус найдорожчої компанії у світі: лідерство знову перейшло до корпорації Microsoft. Про це повідомляє CNBC з посиланням на дані відкритих біржових торгів.

Акції Apple знижувались чотири торгові сесії поспіль, загальне падіння досягло 23%. На момент закриття торгів ринкова капіталізація компанії становила 2,59 трильйона доларів. Попри те, що акції Microsoft також втрачали в ціні, ринкова оцінка цієї компанії залишилася вищою — 2,64 трильйона доларів. Третє місце в рейтингу найдорожчих компаній займає Nvidia з показником у 2,35 трильйона.

До початку масштабних розпродажів на фондовому ринку США капіталізація кожної з трьох компаній перевищувала 3 трильйони доларів. Microsoft уже займала перше місце у світовому рейтингу влітку 2024 року, пізніше поступившись позицією Nvidia. Надалі саме Nvidia та Apple конкурували за лідерство.

Зміна в рейтингу стала наслідком того, що Apple втрачає в ціні швидше за інші великі технологічні компанії. Це пов’язано з високою залежністю виробника iPhone від Китаю. Починаючи з 9 квітня, мито на імпорт товарів з цієї країни до США становитиме 104%. За повідомленнями аналітиків, близько 90% iPhone виготовляються в Китаї. Хоча Apple почала переносити частину виробництва до Індії та Вʼєтнаму, ці країни також потрапили під дію нових мит — 26 і 46 відсотків відповідно.

Аналітики прогнозують, що Apple буде змушена підвищити ціни на свою продукцію. Президент США Дональд Трамп 2 квітня оголосив про запровадження імпортних мит проти 185 країн і територій, які набрали чинності вже за кілька днів.

У період між оголошенням тарифів і їх фактичним введенням магазини Apple у США зазнали значного напливу покупців. Клієнти були стурбовані можливим подорожчанням техніки після того, як Трамп запровадив 54% мито на імпорт з Китаю — основного виробника iPhone.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Дрони масовано атакували Москву, Тулу та Новомосковськ

За словами співробітників роздрібних магазинів Apple, черги 5–6 квітня ще не досягали масштабів, які спостерігаються під час запуску нових моделей, але вже нагадували атмосферу “жвавого святкового сезону”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку