Україна

Чайові з картки тепер можна приймати через смартфон за допомогою застосунку ‘Термінал’

Це нововведення допомагає бізнесу отримувати платежі картками та гаджетами зі звичайного смартфону.

ПриватБанк запустив новий сервіс для українських підприємців, що працюють у сфері громадського харчування, який дозволяє приймати “чайові” безготівково за допомогою смартфона через застосунок “Термінал”. Про це повідомила пресслужба ПриватБанку.

Відтепер підприємці можуть приймати безготівкові чайові від клієнтів прямо через застосунок “Термінал”, який перетворює звичайний смартфон на інструмент для прийому платежів картками та гаджетами.

“Ми постійно вдосконалюємо функціонал ‘Терміналу’, і тепер користувачі можуть не лише приймати оплату та фіскалізувати платежі, але й скористатися легендарним сервісом цифрових чайових, який раніше був доступний лише на традиційних торгових терміналах”, — зазначив керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко.

Цифрові чайові в POS-терміналах

ПриватБанк вже кілька років надає можливість залишати цифрові чайові через свої POS-термінали. Щомісяця українці залишають майже 100 тисяч безготівкових подяк офіціантам у кав’ярнях, кафе та ресторанах завдяки цьому зручному сервісу.

Як пояснюють у ПриватБанку, цифрові чайові — це додаткова транзакція, яка здійснюється під час розрахунку на смартфоні через застосунок “Термінал”. Клієнт самостійно вибирає суму чайових, яка автоматично зараховується на картку офіціанта.

Для підключення сервісу необхідно зайти в особистий кабінет застосунку “Термінал”, вибрати розділ “Додаткові сервіси”, поставити прапорець навпроти послуги “Чайові” та ввести номер картки офіціанта, який отримуватиме чайові. Кожен офіціант може ввести номер своєї картки для зручності.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  ЄС може почати розслідування проти Telegram: деталі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку