Google і Meta домовились про рекламу для підлітків, порушуючи обмеження щодо неповнолітніх: FT
Проект обходив правила Google, що забороняють персоналізувати та таргетувати рекламу на осіб молодше 18 років.

Google і Meta уклали секретну угоду, яка дозволяла таргетувати рекламу Instagram для підлітків на YouTube, обминаючи внутрішні правила Google щодо захисту неповнолітніх в Інтернеті. Про це повідомляє Financial Times.
Згідно з документами, які потрапили до Financial Times, Google працював над маркетинговим проєктом для Meta, спрямованим на таргетування реклами додатку Instagram на користувачів YouTube віком 13-17 років.
Кампанія в Instagram навмисно орієнтувалася на групу користувачів, позначених як “невідомі” в рекламній системі, що фактично означало таргетування на підлітків до 18 років, про що Google було відомо.
Документи, з якими ознайомився FT, також свідчать про те, що були вжиті заходи для приховування справжніх цілей цієї рекламної кампанії.
Проєкт порушував правила Google, які забороняють персоналізацію та таргетування реклами на основі демографічних даних для осіб молодше 18 років.
Кампанія Meta на YouTube, спрямована на залучення молодих користувачів до Instagram, перебувала на стадії розробки, коли Марк Цукерберг виступав перед Конгресом США у січні, де перепросив перед сім’ями дітей, які стали жертвами сексуальної експлуатації та зловживань на платформах Facebook.
Після звернення FT до Google, компанія розпочала внутрішнє розслідування цих звинувачень. Проєкт було скасовано, згідно з джерелом, ознайомленим із рішенням.