Ілон Маск погрожує рекламодавцям, які залишили його соцмережу
Після того як мільярдер придбав Twitter, багато рекламодавців вирішили залишити платформу.

Мільярдер Ілон Маск оголосив “війну” компаніям, які вирішили припинити співпрацю з його соціальною мережею Х (колишній Twitter). Компанія подала позов через “систематичний незаконний бойкот” рекламодавців.
“Ми два роки пробували мир, але тепер – війна”, – заявив Ілон Маск, який придбав Twitter у жовтні 2022 року, після чого піддав його значному ребрендингу.
Він також порекомендував кожній компанії, яку “систематично бойкотують рекламодавці”, подати до суду.
Серед відповідачів у позові значаться Глобальний альянс відповідальних медіа (GARM), Всесвітня федерація рекламодавців (WFA) і кілька великих компаній, таких як Unilever, Mars, Orsted і CVS Health. У позові йдеться, що “незаконна поведінка” цих організацій та їхніх керівників коштувала Х “мільярди доларів”.
Співзасновник GARM Роб Раковіц відкинув ці заяви, зазначає Financial Times. Він та інші члени об’єднання наполягають, що бренди мають право самостійно вирішувати, куди витрачати свої “рекламні долари”.
Офіційна позиція Х полягає в тому, що від “незаконного бойкоту” постраждала не тільки соціальна мережа, а і її користувачі. “Люди страждають, коли підривається ринок ідей і одні погляди не фінансуються порівняно з іншими в рамках незаконного бойкоту”, – йдеться у зверненні.
Маск додатково наголосив, що ці дії рекламодавців мають негативний вплив на свободу слова та плюралізм думок, які він прагне зберегти на платформі. Він заявив, що не зупиниться перед юридичними та судовими діями, щоб захистити інтереси компанії та її користувачів.
Рекламодавці почали масово покидати платформу після того, як Маск придбав Twitter, що вплинуло на доходи компанії. Незважаючи на ребрендинг і зміни в політиці соцмережі, відтік рекламодавців продовжується, що спонукає Маска до більш агресивних дій для захисту свого бізнесу.