Китайські сайти почали розпродувати останні моделі iPhone зі знижками до $351

Китайські платформи електронної комерції почали пропонувати значні знижки на нові смартфони iPhone 16 — до 2530 юанів (близько 351 долара США), щоб стимулювати продажі на тлі зниження постачань продукції Apple у Китаї. Про це повідомляє Reuters.
Знижки оголошено напередодні великого щорічного китайського шопінг-фестивалю “618”, який традиційно відбувається 18 червня. Через загальне уповільнення економіки китайські роздрібні продавці прагнуть заохотити покупців за допомогою привабливих цін.
Зокрема, один із найбільших онлайн-ритейлерів Китаю — JD.com — пропонує модель iPhone 16 Pro зі 128 ГБ памʼяті за 5469 юанів (приблизно 759 доларів США), що на 2530 юанів менше від офіційної вартості Apple, яка становить 7999 юанів. Така ж ціна — 5469 юанів — встановлена і на модель iPhone 16 з 256 ГБ памʼяті, яка зазвичай коштує 6999 юанів. Наразі невідомо, чи ініціатором знижок є сама Apple, чи це виключно маркетингова стратегія онлайн-майданчиків.
Як зазначив старший аналітик ринку смартфонів в IDC Вілл Вонг, Apple раніше вже застосовувала подібні цінові кроки для стимулювання продажів під час “618”.
“Apple повторює свою стратегію стимулювання збуту, яка була застосована під час минулорічної шопінг-події. Компанія знижує ціни на iPhone 16 Pro, щоб скористатися державними субсидіями Китаю на цифрові продукти”, — пояснив Вонг.
Такі вибіркові знижки є частиною цінової політики Apple на китайському ринку. Наприклад, у січні компанія пропонувала знижки до 500 юанів на своєму офіційному сайті. Крім того, аналогічні акції запускалися й раніше на платформах електронної торгівлі в Китаї.
За даними IDC, у першому кварталі 2025 року постачання смартфонів Apple у Китаї скоротилися на 9%, тоді як місцеві бренди — Xiaomi й Huawei — показали зростання на 40% і 10% відповідно.