Meta планує замінити людей штучним інтелектом при оцінюванні приватності та ризиків у своїх продуктах

Meta планує суттєво змінити підхід до оцінювання приватності та ризиків у своїх продуктах, поступово замінюючи більшість людей-рецензентів системами штучного інтелекту. Компанія має намір передати до 90% таких процесів автоматизованим ШІ-моделям, повідомляє NPR.
Фактично це означає, що ключові оновлення алгоритмів Meta, впровадження нових інструментів безпеки та зміни у політиках поширення контенту будуть переважно погоджуватись автоматично — на основі аналізу системи ШІ.
Якщо раніше кожне оновлення на платформах Meta, включно з Instagram та WhatsApp, проходило обов’язкову перевірку людьми, то за останні два місяці компанія значно активізувала використання штучного інтелекту. Нині розробники заповнюють спеціальну анкету щодо продукту, яку ШІ обробляє миттєво, виявляючи потенційні ризики.
Водночас колишні працівники Meta висловлюють стурбованість через ризики, пов’язані з автоматизацією, оскільки системи ШІ можуть не виявити деяких важливих проблем, які помітив би експерт. У відповідь Meta наголошує, що людський фактор і надалі використовуватиметься у випадках складних і високоризикових питань, а автоматизовані рішення застосовуватимуться лише для стандартних і незначних ситуацій.
Ці зміни збіглися в часі з публікацією квартальних звітів компанії щодо модерації контенту, в яких зафіксовано зменшення кількості вилученого контенту, але водночас зросла кількість випадків булінгу та публікацій із насильницьким змістом.