Україна

Мінекономіки доповнило список товарів, на які поширюється вимога локалізації

Міністерство економіки України вперше скористалося передбаченою законодавством процедурою для розширення списку продукції, на яку діє вимога локалізації. Ініціатива була зумовлена зверненнями від українських виробників 25 найменувань товарів, які виявили зацікавленість у приєднанні до політики локалізації.

«Політика локалізації стала дієвим інструментом підтримки промисловості в умовах війни та основою для створення державної політики «Зроблено в Україні», яка об’єднує всі ключові програми розвитку українських виробників. Завдяки їй ми зберегли важливі виробничі галузі й робочі місця українців під час війни.

Те, що сьогодні бізнес сам виступає ініціатором розширення локалізації, — показник того, що локалізація працює і допомагає українським виробникам розвиватись. Ми продовжимо вдосконалювати й локалізацію, й інші програми стимулювання виробництва, інвестицій та експорту, об’єднані політикою «Зроблено в Україні», — зазначила перша віцепрем’єр-міністерка України — міністерка економіки України Юлія Свириденко.

Локалізація у сфері публічних закупівель передбачає обов’язкову наявність мінімальної частки українських компонентів у вартості товарів, які придбаваються коштом державного бюджету. На сьогодні така вимога охоплює 103 види продукції у межах чотирьох галузей машинобудування: залізничного, міського транспорту, комунальної техніки та енергетичного обладнання.

Водночас вона не застосовується до товарів, виготовлених у державах, які є учасниками Угоди СОТ про державні закупівлі (GPA), зокрема країнах Європейського Союзу, США, Японії, Південній Кореї, Великій Британії та інших.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Виплати переселенцям під загрозою: депутат озвучив умову

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку