ЄС та світ

Опитування показало, що 97% американських підлітків використовують ШІ для виконання домашніх завдань

Згідно з новим опитуванням ScholarshipOwl, проведеним серед понад 12 000 учнів старших класів і студентів коледжів, майже кожен представник покоління Z нині використовує штучний інтелект для виконання домашніх завдань. 97% опитаних зазначили, що зверталися до таких інструментів, як ChatGPT.

Більше ніж кожен п’ятий учень зізнався, що використовував ШІ ще до початку навчання в кампусі для написання есе для вступу чи отримання стипендії. Приблизно 31% заявили, що створювали есе за допомогою штучного інтелекту, а 35% — що використовували його для виконання домашніх завдань. Ще 66% застосовують ШІ для навчання, 56% — для підготовки до тестів, а 46% — для ведення нотаток. Те, що раніше вважалося “обманом”, нині стало доступним у межах однієї вкладки браузера.

“Чесно кажучи, я ніколи не зустрічав студента, який би не використовував штучний інтелект або ніколи не використовував штучний інтелект для списування із завданням. Штучний інтелект зараз просто є частиною студентського робочого процесу”, — заявив Рой Лі, колишній студент Колумбійського університету.

Він зізнався, що писав 80% своїх есе для коледжу за допомогою ChatGPT. Згодом Лі був відсторонений від навчання в Колумбійському університеті за розробку інструменту для обману під час співбесід, що зрештою спонукало його стати співзасновником стартапу Cluely, який, за його словами, допомагає користувачам “шахраювати в усьому”.

“Я вважаю, що використання штучного інтелекту для ефективнішої роботи та вивчення концепцій – це цілком нормально. Але якщо використання штучного інтелекту означає, що ви нічого не навчаєтесь під час цього процесу, це, ймовірно, несправедливо”, — зазначив доктор Томас Ланкастер, експерт з академічної доброчесності в Імперському коледжі Лондона.

Найпопулярнішим інструментом серед студентів став ChatGPT — ним користувалися 80% респондентів. Окрім нього, активно застосовували Quizlet, Grammarly, Brainly, Google Gemini та інші платформи. Деякі студенти поєднували до шести інструментів одночасно, комбінуючи сервіси для написання текстів, досліджень, планування і виконання завдань з мінімальними зусиллями.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Комітет Європарламенту погодив виділення 35 млрд євро Україні з російських активів

Згідно з окремим дослідженням MIT, студенти, які писали есе за допомогою ChatGPT, демонстрували найнижчий рівень мозкової активності та ставали все менш залученими, часто просто копіюючи готові відповіді.

Річард Кларк, експерт із питань вступу до коледжів і виконавчий директор Strategic Student Access у Технологічному інституті Джорджії, вважає, що вступна система не встигає за технологічними змінами:

Чесно кажучи, я сподіваюся, що штучний інтелект ознаменує смерть вступних та стипендіальних есе. Ніхто не любить есе. І все більше шкіл, які хочуть почути голос студента, незабаром дозволять йому насправді його висловити – за допомогою відео, аудіо та технологій, які не просто перевіряють письмо, а й підкреслюють, ким він є”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку