Україна

Ощадбанк розпочав тестувати ШІ-консультантів для спілкування з клієнтами

Ощадбанк запустив експериментальний проєкт “ШІ-ощадики” та став першим серед українських банків, хто офіційно тестує штучний інтелект у спілкуванні з клієнтами. Ініціатива має на меті дослідити, як технології можуть доповнити звичне банківське обслуговування.

У межах проєкту клієнти можуть поставити будь-яке запитання — від тем економії до “як пояснити кешбек бабусі” — і отримати дві різні відповіді від пана Ощада та Ощадика:

  • Пан Ощад відповідає серйозно, структуровано та чітко, як досвідчений фінансовий спеціаліст.
  • Ощадик пояснює простіше — з прикладами з життя, жартами та неформальною мовою.

Користувачам пропонують обрати той стиль, який ближчий саме їм. Це допоможе банку з’ясувати, як клієнти хочуть взаємодіяти з цифровими помічниками у майбутньому, і налаштувати сервіси відповідно до цих очікувань. Як зазначають в Ощадбанку, мета полягає не у заміні живого спілкування, а в тому, щоб зробити цифрові сервіси “людяними”.

“Ми бачимо, що ШІ стає частиною повсякденного досвіду, і вже давно використовуємо його в маркетингу, щоб робити наші комунікації цікавішими для клієнтів. Але важливо, щоб цей досвід не був холодним і знеособленим. “ШІ-ощадики” допомагають нам дослідити, як технології можуть доповнювати живе спілкування та робити його простішим і швидшим. Ми хочемо, щоб навіть цифрові формати звучали по-людськи, а клієнти самі могли впливати на те, яким буде сервіс у майбутньому”, — пояснив Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.

ШІ вже активно використовується у маркетингу — зокрема для створення ілюстрацій, розробки контент-планів та роботи з алгоритмами соціальних мереж. У перспективі планується масштабування використання штучного інтелекту серед усіх співробітників банку.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Обстріл "Охматдиту": ГУР отримало від російського льотчика службові документи й фото своїх командирів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку