Україна

Понад 50% звернень до контакт-центру “Дії” обробляє ШІ: Федоров

Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки і технологій — міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров заявив, що 52% звернень до служби підтримки “Дії” вже обробляє штучний інтелект. Про це він повідомив під час презентації нового цифрового сервісу “Ветеран Pro” у застосунку “Дія”.

“За багатьма напрямками ми зараз працюємо, але почали переосмислювати “Дію” в напрямку, що це має бути AI-продукт: вона повинна використовувати штучний інтелект, повинна стати асистентом, розуміти, які послуги потрібні людині, що можна отримати в найближчий час”, — розповів Федоров.

Він зазначив, що трансформація вже в активній фазі: зокрема, проходить бета-тестування можливості отримання консультацій за допомогою ШІ, і невдовзі ця функція стане доступною всім користувачам. Міністерство цифрової трансформації працює над впровадженням ШІ-агента, який надаватиме державні послуги в автоматичному режимі.

За словами Федорова, нині штучний інтелект у контакт-центрі “Дії” обробляє 52% звернень у форматі діалогу, тоді як решту опрацьовують оператори. Такі дані зафіксовано на основі 53,5 тисячі звернень, отриманих у червні 2025 року.

Нагадаємо, наприкінці червня стало відомо, що на порталі “Дія” активно триває внутрішнє бета-тестування ШІ-асистента. Найближчим часом з’явиться можливість оформлення першої послуги за допомогою штучного інтелекту. У лютому 2025 року Федоров анонсував появу асистента на базі ШІ, який прийматиме скарги від громадян і направлятиме їх до відповідних державних установ.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Брак коштів і спеціалістів: чому Україна не поспішає встановлювати подаровані США установки альтернативної генерації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку