ЄС та світ

Продажі Apple у Китаї впали на 6,5%, до $14,7 млрд: компанія втрачає позиції на ринку

Компанія зіткнулася з посиленням конкуренції в регіоні, а китайський уряд ввів обмеження на використання іноземних технологій у певних робочих сферах.

Продажі компанії Apple у Китаї знизилися на 6,5%, до $14,7 млрд, що не досягло прогнозованого Уолл-стріт показника у $15,3 млрд, пише Bloomberg. Ці результати викликали побоювання, що Apple втрачає позиції на одному зі своїх найважливіших закордонних ринків.

Компанія стикається з посиленням конкуренції в регіоні, а китайський уряд обмежив використання іноземних технологій у певних робочих середовищах.

Водночас Apple прогнозує, що нові функції штучного інтелекту стимулюватимуть оновлення iPhone у найближчі місяці, що допоможе компанії подолати спад продажів, який особливо сильно вдарив по її бізнесу в Китаї. Генеральний директор Тім Кук заявив, що майбутні функції Apple Intelligence дадуть покупцям привід купувати нові телефони.

Apple повернулася до зростання виручки зі збільшенням на 5%, до $85,8 млрд, що перевершило оцінку аналітиків у $84,5 млрд. У цілому оптимістичні результати третього кварталу були затьмарені млявими продажами в Китаї.

Компанія пояснила більшу частину спаду впливом сильного долара, зазначивши, що базовий бізнес у Китаї насправді здоровіший, ніж раніше. Три місяці тому керівники заявили, що уповільнення було пов’язане не стільки з iPhone, скільки зі слабкими продажами інших продуктів.

“Ми розуміємо, що це дуже конкурентний ринок смартфонів, але ми вважаємо, що в контексті більш широкої економіки ми процвітаємо”, — сказав фінансовий директор Лука Маестрі.

Apple прогнозує, що загальний обсяг продажів у цьому кварталі зросте приблизно на 5%. Уолл-стріт прогнозує зростання на 4%. Ключовим моментом цього періоду стануть послуги, які показали двозначне зростання. Бізнес послуг, що включає App Store, Apple Music та стрімінгову платформу TV+, продовжує залишатися драйвером зростання. Минулого кварталу він приніс $24,2 млрд продажів, збільшившись на 14%.

Продажі флагманського продукту Apple, iPhone, склали $39,3 млрд. Хоча ця цифра трохи знизилася порівняно з минулим роком, вона перевершила очікування Уолл-стріт.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Працює швидше і коштує менше: представлена нова ШІ-модель GPT-4o mini від OpenAI

Бізнес iPad від Apple виграв від довгоочікуваного випуску нових моделей. Виторг збільшився на 24%, до $7,16 млрд.

Компанія також представила Apple Intelligence минулого кварталу, продемонструвавши нові інструменти ІІ на своїй конференції розробників у червні. Однак очікується, що технологію, призначену для iPhone, iPad і Mac, буде випущено для клієнтів не раніше жовтня.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку