Україна

Рейтинг 10 політиків з найбільшими витратами на рекламу у Facebook

Перше місце в рейтингу посів скандально відомий колишній мер Ірпеня Володимир Карплюк, який витратив на рекламу понад $5,2 тис.

Лідерами за витратами на політичну рекламу у Facebook за перше півріччя 2024 року стали політики, пов’язані з Приірпінням. Про це йдеться у дослідженні руху “Чесно”, пише “Главком”.

Топ-3 політиків за витратами на рекламу

Володимир Карплюк

Перше місце в рейтингу зайняв колишній мер Ірпеня Володимир Карплюк, який нині є головою Інвестиційної ради Ірпеня та очолює партію “Нові обличчя”. Він витратив на рекламу понад 5,2 тисячі доларів, переважно закликаючи людей підписуватися на його сторінки у Facebook, Instagram та Twitter (X). Карплюк також активно використовує рекламу для просування своїх політичних ідей та досягнень, що викликає широку увагу громадськості.

Олександр Горобець

Друге місце за витратами посів нардеп від “Слуги народу” Олександр Горобець, який представляє 95-й мажоритарний виборчий округ, що включає Києво-Святошинський район та Приірпіння на Київщині. Горобець витратив на рекламу у Facebook майже 2,8 тисячі доларів, публікуючи переважно новини та інформаційні повідомлення. Його рекламна активність спрямована на залучення підтримки виборців та підвищення впізнаваності серед громадськості.

Андрій Кравчук

Сьоме місце у рейтингу посів перший заступник ірпінського міського голови Андрій Кравчук, який витратив на рекламу понад 2 тисячі доларів протягом шести місяців. Він використовував рекламу для вітання людей зі святами, інформування про діяльність ради, її виконавчого комітету та новини Ірпеня. Також Кравчук запрошував підписатися на свій Telegram-канал, що допомагало йому комунікувати з громадянами та залучати їх до обговорення місцевих проблем.

Рейтинг 10 політиків з найбільшими витратами на рекламу у Facebook
Фото: інфографіка руху “Чесно”

Інші активні політики

Майже 2,2 тисячі доларів на рекламу витратив Олександр Вілкул, екснардеп Верховної Ради V, VI та VIII скликань і колишній голова Дніпропетровської ОДА. Він рекламував дописи зі звітами про допомогу ЗСУ, а також вітання з жіночим святом весни, що допомагало йому підтримувати зв’язок з виборцями та демонструвати свою активну позицію.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  В Україні побільшало жінок, готових долучитися до ЗСУ: Міноборони

Трохи більш як 2 тисяч доларів на рекламу витратила народна депутатка Лариса Білозір, яка представляє 15-й мажоритарний виборчий округ на Вінниччині. Її рекламна активність була спрямована на висвітлення своєї діяльності у парламенті та комунікацію з виборцями.

Серед інших політиків, які активно витрачали кошти на рекламу у Facebook, був Павло Жебрівський, народний депутат IV, V та VI скликань, а також Богдан Кицак, народний депутат від фракції “Слуги народу”, який витратив 1,6 тисячі доларів на рекламу. Кицак часто поширював дописи про збір коштів на дрони-камікадзе, що підвищувало його популярність серед виборців.

Рейтинг 10 політиків з найбільшими витратами на рекламу у Facebook
Фото: інфографіка руху “Чесно”.

Загальні витрати на рекламу

Загалом ці троє політиків витратили на рекламу понад 10 тисяч доларів, тоді як перша п’ятірка витратила 15,5 тисяч доларів. Наступна п’ятірка політиків загалом витратила на рекламу ще 10 тисяч доларів. Це свідчить про те, що політики активно використовують соціальні мережі для просування своїх ідей та досягнення політичних цілей.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку