ЦПД попередив про нову шахрайську схему викрадення даних клієнтів Ощадбанку

В Україні зафіксовано нову хвилю шахрайських дій, у межах якої зловмисники маскуються під представників Ощадбанку з метою отримання особистої інформації громадян. Про це повідомляє Центр протидії дезінформації (ЦПД).
Українцям надходять SMS-повідомлення з неправдивими повідомленнями про нібито наявну заборгованість за кредитом. При цьому подібні повідомлення отримують навіть ті, хто не є клієнтом банку.
Особливу загрозу становлять підроблені чат-боти, які точно відтворюють візуальний стиль Ощадбанку, створюючи враження офіційного каналу зв’язку. Через такі інструменти шахраї намагаються отримати банківські дані користувачів, щоб надалі використати їх у злочинних цілях.
Фахівці з кібербезпеки застерігають: не слід переходити за посиланнями зі згаданих повідомлень і користуватися підозрілими чат-ботами. Вводити особисту інформацію на неперевірених ресурсах категорично не рекомендується. Найкращим захистом у такій ситуації є блокування номера відправника підозрілих SMS і повне ігнорування повідомлень.
Раніше схожі шахрайські схеми здійснювалися через електронну пошту: користувачам надсилали листи про начебто обмеження функцій банківського рахунку через невдалу верифікацію особи. Зловмисники посилались на вигаданий “Регламент UA 6/1005675” і погрожували, що без оновлення даних за вказаним посиланням доступ до деяких функцій буде заблоковано.