Цукерберг пропонує запровадити перевірку віку для магазинів застосунків Apple та Google

Генеральний директор Meta Марк Цукерберг закликав Конгрес США запровадити перевірку віку користувачів у магазинах застосунків Apple і Google. Про це повідомляє Politico.
Meta проводить активну рекламну кампанію у Вашингтоні, намагаючись переконати законодавців ухвалити норми, які зобов’яжуть Apple і Google перевіряти вік користувачів і отримувати дозвіл батьків перед тим, як діти отримуватимуть доступ до застосунків.
Минулого року Цукерберг зміг відкласти ухвалення законопроєкту, що змусив би Meta змінити інтерфейс Facebook і Instagram, щоб зменшити ризики для підлітків. Нині він намагається зосередити увагу республіканців на діяльності конкурентів — Apple і Google. На думку експертів, у разі успіху це підтвердить посилення впливу Цукерберга серед республіканської більшості в Конгресі.
“Вони роблять дуже хорошу роботу, відволікаючи увагу від будь-якого законодавства, яке могло б притягнути їх до відповідальності”, — заявила Ава Смітінг, директорка з адвокації та операцій Альянсу молодих людей.
Законодавча ініціатива щодо перевірки віку в магазинах застосунків наразі є однією з центральних тем у Комітеті палати представників з енергетики та торгівлі, який активно розглядає шляхи підвищення онлайн-безпеки дітей.
“Батьки хочуть, щоб існував єдиний магазин для перевірки віку їхніх дітей та схвалення додатків, які вони завантажують. Найкраще це можна зробити в магазині додатків, і наша реклама підкреслює потребу в законодавстві, яке покладає на батьків відповідальність за це”, — йдеться в заяві компанії Meta.