Україна

У “Дії” з’явиться ШI-асистент для прийому скарг від громадян

У “Дії” вже в першому кварталі 2025 року з’явиться ШI-асистент, який прийматиме скарги громадян і перенаправлятиме їх до відповідних державних органів. Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки і технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

“Ми працюємо над тим, щоб в “Дії” з’явився такий певний помічник, який може використовувати мову AI, певний AI-агент, до якого ви можете звернутися, якщо у вас є проблема під час взаємодії з державою”,- йдеться у повідомленні.

Федоров пояснив, що користувачі зможуть спілкуватися з помічником голосом, адже він зможе перетворювати голосові звернення на текст. Далі “Дія” визначатиме, яке міністерство відповідає за розв’язання питання, і відповідно перенаправлятиме звернення.

За словами міністра, голосовий помічник у “Дії” очікується в першому кварталі 2025 року:

“Якщо говоримо про штучний інтелект, то тут ми також пішли з досить амбітним завданням. Ми поставили перед собою мету – до 2030 року ввійти до ТОП-3 країн світу за рівнем інтеграції та провадження AI-рішень”.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Уряд змінив порядок бронювання військовозобов'язаних: що нового

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку