Україна

У Резерв+ зʼявилася відстрочка для працівників закладів вищої та професійної освіти

В оновленій версії застосунку Резерв+ з’явилася нова категорія відстрочки — для наукових, науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів вищої, фахової передвищої та професійної освіти, а також наукових установ і організацій.

Для отримання відстрочки необхідно, щоб у Єдиній державній електронній базі з питань освіти були наявні такі дані:

  • позначка про основне місце роботи;
  • ставка заробітної плати не менша за 0,75;
  • інформація про те, що особа належить до кадрової групи освітнього процесу у сфері вищої, фахової передвищої чи професійної освіти або займає адміністративну посаду, що входить до викладацької категорії.

Процес оформлення відстрочки виглядає так: на головному екрані застосунку Резерв+ потрібно натиснути на три крапки, обрати пункт “Подати запит на відстрочку”, а потім відповідну категорію. Після цього користувач отримає повідомлення з результатом розгляду.

Якщо посада працівника відповідає усім трьом умовам, але оформлення через застосунок не відбувається — слід звернутись до закладу освіти, який виступає роботодавцем. Саме він має перевірити, чи правильно внесені дані до Єдиної державної електронної бази з питань освіти, і за потреби оновити їх.

Нагадаємо, 5 серпня у Резерв+ стали доступні відстрочки для чоловіка або дружини, якщо один із них має інвалідність 1 або 2 групи. Загалом функція відстрочок у застосунку працює з листопада минулого року. Наразі 40% усіх запитів на відстрочку подаються саме через Резерв+.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Український музей у Нью-Йорку розпочав підготовку до виставки про Казимира Малевича

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку