У Резерв+ зʼявилася відстрочка для працівників закладів вищої та професійної освіти

В оновленій версії застосунку Резерв+ з’явилася нова категорія відстрочки — для наукових, науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів вищої, фахової передвищої та професійної освіти, а також наукових установ і організацій.
Для отримання відстрочки необхідно, щоб у Єдиній державній електронній базі з питань освіти були наявні такі дані:
- позначка про основне місце роботи;
- ставка заробітної плати не менша за 0,75;
- інформація про те, що особа належить до кадрової групи освітнього процесу у сфері вищої, фахової передвищої чи професійної освіти або займає адміністративну посаду, що входить до викладацької категорії.
Процес оформлення відстрочки виглядає так: на головному екрані застосунку Резерв+ потрібно натиснути на три крапки, обрати пункт “Подати запит на відстрочку”, а потім відповідну категорію. Після цього користувач отримає повідомлення з результатом розгляду.
Якщо посада працівника відповідає усім трьом умовам, але оформлення через застосунок не відбувається — слід звернутись до закладу освіти, який виступає роботодавцем. Саме він має перевірити, чи правильно внесені дані до Єдиної державної електронної бази з питань освіти, і за потреби оновити їх.
Нагадаємо, 5 серпня у Резерв+ стали доступні відстрочки для чоловіка або дружини, якщо один із них має інвалідність 1 або 2 групи. Загалом функція відстрочок у застосунку працює з листопада минулого року. Наразі 40% усіх запитів на відстрочку подаються саме через Резерв+.