У Великій Британії з`явився страховий поліс для покриття збитків від помилок ШІ

Британська страхова компанія Lloyd’s of London презентувала новий страховий поліс, який покриває збитки, спричинені збоями або помилками систем штучного інтелекту, включно з генеративними моделями на кшталт чатботів. Про це повідомляє Financial Times.
Цей поліс був розроблений стартапом Armilla за підтримки акселератора Y Combinator і застрахований через мережу страховиків Lloyd’s. Документ передбачає покриття судових витрат і компенсацій у випадках, коли діяльність ШІ призводить до фінансових втрат — наприклад, через надання помилкових порад або поширення недостовірної інформації. Генеральний директор Armilla Картик Рамакрішнан уточнив, що страховка застосовується лише у випадках істотного падіння ефективності ШІ у порівнянні з заявленими параметрами.
Запровадження такого продукту є відповіддю на збільшення кількості інцидентів, пов’язаних із застосуванням ШІ. Зокрема, у 2024 році Air Canada виплатила компенсацію клієнту через помилку чатбота, а компанія Virgin Money публічно просила вибачення за некоректну відповідь, пов’язану з неоднозначним трактуванням слова “virgin”.
Раніше подібні ризики частково покривалися страховими полісами професійної відповідальності з обмеженням $25 000 при загальному ліміті у $5 мільйонів. Новий страховий продукт значно розширює межі такого покриття.