Уряд доручив перевірити відповідність даних Демографічного реєстру та реєстру платників податків

Кабінет Міністрів України доповнив перелік даних, які необхідно актуалізувати в результаті верифікації інформації про фізичних осіб. Тепер до цього процесу включено звірку даних Єдиного демографічного реєстру з Державним реєстром фізичних осіб — платників податків.
До кінця вересня передбачено проведення верифікації через автоматизоване порівняння даних двох державних інформаційних ресурсів — Демографічного реєстру та Реєстру платників податків. За результатами верифікації дані будуть автоматично актуалізовані та внесені до державних реєстрів.
Відповідні зміни були затверджені постановою Кабінету Міністрів від 26 вересня 2024 р. № 1113, що стосується порядку формування та перевірки електронних посвідок на постійне і тимчасове проживання, а також їх електронних копій.
Згідно з постановою, для формування електронних посвідок використовуються дані, передані на Портал Дія відповідно до вимог законодавства. Це стосується як даних з Демографічного реєстру, так і з Реєстру платників податків, за винятком відцифрованих відбитків пальців.
Електронні посвідки на постійне та тимчасове проживання видаються безкоштовно через Портал Дія на запит осіб, які раніше отримали відповідні документи згідно з чинним законодавством.