В сервісному центрі МВС пройдуть перевірки за фактом виявлених махінацій

У Головному сервісному центрі МВС України планується провести позапланову перевірку, що може призвести до повної заміни керівного складу. Аналогічні зміни можливі й в інших сервісних центрах по всій країні. Про це повідомили в Міністерстві внутрішніх справ 4 грудня, реагуючи на журналістське розслідування.
За даними МВС, у сервісних центрах готують масштабну реформу робочих процесів. Вже створена робоча група, яка займатиметься вдосконаленням цифрових послуг технічних сервісних центрів (ТСЦ).
“Що стосується керівництва та посадових осіб ТСЦ №8041 у Києві, то МВС вже звернулося до НАЗК з проханням провести ретельний моніторинг способу життя осіб, які фігурували у журналістському розслідуванні”, – зазначили у міністерстві.
Журналістське розслідування виявило серйозні проблеми в роботі сервісних центрів, зокрема неефективне обслуговування громадян. Люди змушені ночувати в чергах за талонами на іспити, а електронна система працює з перебоями. Це створило умови для діяльності так званих “бігунків”, які продають талони за гроші, тоді як співробітники центру користуються незадекларованими авто.
Нацполіція раніше вже розслідувала справу проти керівництва ТСЦ №8041 за створення штучного дефіциту талонів, які потім продавали за 3-4 тисячі гривень. Однак жодних серйозних змін у роботі центру після цього так і не відбулося. У зв’язку з новими викриттями МВС обіцяє кардинальні заходи для розв’язання проблем.