“Vodafone Україна” долучається до ініціативи саморегулювання ШІ

Оператор зв’язку “Vodafone Україна” офіційно приєднався до ініціативи саморегулювання у сфері штучного інтелекту, започаткованої провідними українськими IT-компаніями.
“Долучення до Добровільного кодексу відповідального використання штучного інтелекту — це важливий крок у нашій стратегії розвитку ШІ-технологій. Як телеком-оператор із глобальною експертизою ми прагнемо впроваджувати інновації відповідально, дбаючи про інтереси клієнтів і суспільства загалом”, – зазначив Сергій Бориславський, директор департаменту цифрових рішень і платформ “Vodafone Україна”.
Оператор вже активно використовує ШІ у своїх бізнес-процесах. Зокрема, власна ШІ-модель аналізує дзвінки та надає рекомендації для покращення обслуговування, а також допомагає зменшувати навантаження на мережу під час знеструмлень. Крім того, компанія впровадила технологію SON (Self-Organizing Network), яка забезпечує ефективне налаштування параметрів мережі.
Серед найближчих планів оператора – подальший розвиток ШІ-рішень. Зокрема, компанія планує впроваджувати технології для захисту клієнтів від шахрайства, спрощення доступу співробітників до внутрішньої бази знань, а також використання штучного інтелекту у сфері роздрібного обслуговування.
Нагадаємо, що в грудні 2024 року українські IT-компанії підписали Добровільний кодекс поведінки з етичного та відповідального використання ШІ, засвідчивши готовність розробляти інноваційні продукти з дотриманням прав людини.