McDonald’s впроваджує штучний інтелект для модернізації ресторанів

McDonald’s розпочинає масштабну технологічну модернізацію своїх закладів, впроваджуючи штучний інтелект для покращення точності замовлень та контролю за кухонним обладнанням. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
McDonald’s оновлює понад 43 000 ресторанів по всьому світу, впроваджуючи інноваційні технології, зокрема підключення кухонного обладнання до Інтернету, використання периферійних обчислень та штучного інтелекту для оптимізації управління.
Як зазначив головний інформаційний директор компанії Брайан Райс, такі зміни допоможуть зменшити навантаження на персонал, який працює у високому темпі обслуговування клієнтів, кур’єрів і замовлень на доставку.
Модернізація відбувається на тлі сповільнення продажів McDonald’s у США, що є частиною загальної тенденції в індустрії швидкого харчування. Щоб залучити більше постійних відвідувачів, компанія ставить за мету збільшити їхню кількість з 175 до 250 мільйонів до 2027 року, фокусуючись на покращенні клієнтського досвіду.
McDonald’s також тестує комп’ютерний зір для перевірки точності замовлень перед їх видачею. Нові технології сприятимуть безперебійному функціонуванню ресторанів: сенсори на обладнанні зможуть виявляти потенційні поломки, наприклад, фритюрниць чи машин для приготування McFlurry, і заздалегідь попереджати про необхідність ремонту.
Ще одним нововведенням стане “віртуальний менеджер” на базі штучного інтелекту, який автоматизуватиме адміністративні завдання, зокрема планування змін. Подібні технологічні рішення вже тестують інші мережі швидкого харчування, такі як Pizza Hut і Taco Bell.