МВС повідомило, що до служби 112 надійшло вже понад 3,8 млн викликів
Оператори служби екстреного реагування 112, яка почала свою роботу в Україні, вже опрацювали понад 3,8 мільйона дзвінків. Цю інформацію оприлюднило Міністерство внутрішніх справ України на своєму офіційному каналі в Telegram.
Заступник міністра внутрішніх справ, Леонід Тимченко, наголосив, що однією з головних цілей створення єдиного номера екстрених служб було зменшення часу, необхідного для опрацювання викликів. Завдяки цьому оператори служби 112 можуть ефективніше й швидше реагувати на різні ситуації, координуючи декілька служб одночасно.
На цей час на службі 112 по всій Україні працюють 254 оператори, розташовані в трьох різних центрах. Близько 30% з них володіють англійською мовою, що дозволяє їм спілкуватися з іноземними громадянами і надавати допомогу у критичних ситуаціях.
Крім того, Леонід Тимченко повідомив:
“7% операторів, які працюють в нашому Центрі служби 112 в місті Дніпро мають статус учасника бойових дій і мають інвалідність. Крім того, в нас є оператори, які пересуваються на кріслах колісних. Для них створені всі необхідні умови, щоб вони могли опрацьовувати дзвінки й почувати себе комфортно в тих умовах, які сьогодні надаються в наших Центрах служби 112”.
Також служба 112 має можливість приймати відеодзвінки від людей з порушеннями слуху та мовлення. Для цього працюють оператори, які володіють жестовою мовою, що дає змогу надати допомогу та підтримку тим, хто не може спілкуватися звичайним способом.
Цей сервіс стає важливим інструментом у забезпеченні швидкого реагування на екстрені ситуації та підтримки всіх верств населення, демонструючи турботу про кожного, хто звертається за допомогою.