Ощадбанк оголосив важливі зміни щодо карткових лімітів на 5 вересня
Ощадбанк звернувся до своїх клієнтів із важливим повідомленням щодо управління картковими лімітами. Як заявили у банку, останнім часом вони щоденно отримують численні дзвінки та повідомлення від клієнтів із запитаннями та скаргами на встановлені карткові ліміти. Багато хто звертається з проблемами, пов’язаними зі зняттям готівки чи оплатою покупок. Зокрема, деякі клієнти не можуть зняти більше ніж 1000 гривень за день або оплатити покупки в інтернеті на суму понад 5000 гривень.
У відповідь на ці звернення Ощадбанк пояснив, що карткові ліміти не встановлюються банком автоматично. Кожен клієнт може самостійно налаштувати ці обмеження через мобільний додаток “Мобільний Ощад”. Представники банку запевнили, що вся процедура є простою, і клієнти можуть в будь-який момент змінювати ліміти відповідно до своїх потреб.
“Хочу звернути увагу читачів цього каналу, що керувати лімітами можна самостійно у додатку “Мобільний Ощад”, – зазначили представники банку на офіційній сторінці установи у соціальній мережі