Після санкцій США вартість транспортування нафти РФ до Китаю зросла вп’ятеро

Вартість транспортування російської нафти сорту ESPO до Китаю різко зросла, збільшившись майже вп’ятеро порівняно з рівнем до запровадження останніх санкцій США проти РФ. Про це повідомляє Bloomberg.
Тариф на перевезення нафти з порту “Козьміно” на Далекому Сході Росії до Китаю цього тижня досяг $7 мільйонів. Для порівняння, минулого тижня він становив $5,5 мільйона, а до санкцій США був лише $1,5 мільйона.
Через посилення обмежень китайські порти стали більш обережними у співпраці з танкерами, які потрапили під санкції, що порушило стабільність торгівлі нафтою ESPO. Багато суден, які раніше використовували цей маршрут, були внесені до чорного списку, що змусило інші танкери, які раніше обслуговували західні російські порти, змінити свої маршрути та зайнятися перевезенням нафти до Китаю.
Серед нових учасників маршруту стало судно “Legend”, яке вперше завантажило нафту в порту “Козьміно” 20 січня. Воно планує доставити вантаж до китайського міста Хуейчжоу на півдні країни, згідно з даними компанії Kpler. До цього судно “Aframax” перевозило нафту сорту Urals з російських портів Усть-Луга та Приморськ.