Після Volkswagen у Німеччині почали банкрутувати виробники запчастин

Проблеми автомобільної індустрії в Німеччині та інших країнах Європи негативно позначаються на виробництві автокомплектуючих. Видання Merkur повідомляє про хвилю банкрутств великих компаній, які постраждали через кризу та плани закриття заводів таких гігантів, як Volkswagen, Mercedes-Benz та інших.
Один з найстаріших виробників автозапчастин у Німеччині, компанія Klein GmbH & Co. KG (WKW), яка працювала з 1940 року, оголосила про банкрутство. Це може призвести до втрати робочих місць для майже 3000 співробітників.
Крім того, свою діяльність припиняє концерн Erwin Lutz, що спеціалізується на випуску ресор для автомобілів з 1966 року. Працівники підприємства вже отримали повідомлення про звільнення.
Банкрутство загрожує також виробникові алюмінієвих деталей AE Group, заснованому у 1980 році. Понад 1200 працівників компанії можуть залишитися без роботи.
Автомобільні гіганти, такі як BMW, Mercedes-Benz, Stellantis, Renault та Volkswagen AG, знижують обсяги виробництва через складну економічну ситуацію та зростання витрат. Це спричинило кризу серед постачальників автозапчастин, які значно залежні від замовлень великих автовиробників.
Видання Merkur прогнозує, що хвиля банкрутств лише наростатиме через тривалу економічну кризу, яка значною мірою зумовлена зростанням цін на енергоносії в Німеччині. Високі витрати на електроенергію створюють додатковий тиск на виробничі компанії, що змушує їх скорочувати обсяги виробництва або закривати підприємства.
Зазначимо, що рішення Volkswagen закрити заводи в Німеччині вперше в історії є лише початком масштабних змін, які чекають на всю автомобільну галузь ЄС. За оцінками експертів, в Євросоюзі налічується понад 30 автозаводів, що працюють зі збитками, і це стосується не лише підприємств Volkswagen, але й заводів Stellantis, Renault та інших великих автовиробників.