Сервісні центри МВС перейшли на оновлену систему Е-запису

Усі сервісні центри МВС перейшли на нову автоматизовану систему електронного запису для надання послуг. Система захищена від ботів та зовнішнього втручання, а також передбачає індивідуальний підхід до кожного користувача. Про це повідомляє пресслужба МВС.
«Важливо зауважити, що запис є індивідуальним, тобто ніхто інший, окрім суб’єкта звернення, скористатися цим записом не зможе. Крім того, у разі виявлення розбіжностей інформації, зазначеної у записі, з відомостями, які містяться в документах – у наданні послуги буде відмовлено», – зазначив заступник начальника Головного сервісного центру МВС з питань впровадження цифрових інновацій Андрій Онуфрей.
За його словами, електронний запис онлайн доступний за 21 день наперед. Якщо громадянин хоче отримати послугу в день звернення, він може зареєструватися через термінал на місці.
Серед основних переваг нової системи — повна автоматизація процесу, відсутність стороннього втручання, підвищена ефективність обслуговування громадян і надійний захист від ботів, які раніше перехоплювали електронні талони. Завдяки цьому більше людей зможуть скористатися державною послугою.
«Також ми відходимо від поняття «талон». Головний сервісний центр спільно з МВС працює над впровадженням нової системи. Повідомлення про запис надходитиме на електронну пошту, вказану під час реєстрації. Також у майбутньому будуть реалізовані смс-сповіщення, які надходитимуть замовнику послуг. Там буде вказано дата та час отримання послуги», – додав Андрій Онуфрей.
Зареєструватися в системі можна онлайн на сайті Головного сервісного центру МВС або через термінали самообслуговування, розміщені безпосередньо в приміщеннях сервісних центрів. У разі виявлення невідповідностей у поданих документах у наданні послуги буде відмовлено. Новий Е-запис також передбачає обмеження на кількість реєстрацій.