У “Дії” з’явилася можливість скаржитися на проблеми з інтернетом та зв’язком

У застосунку “Дія” з’явилася можливість повідомляти про проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом. Про це повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації.
Відтепер користувачі можуть швидко інформувати про збої у зв’язку, що допоможе аналізувати проблемні ділянки та прискорити розширення покриття.
Щоб залишити повідомлення у “Дії”, потрібно натиснути кнопку “Відсутній зв’язок” на головному екрані застосунку, надати одноразовий доступ до геолокації та зазначити, чи проблема виникає під час знеструмлень. Далі необхідно вибрати оператора, вказати, що саме не працює (інтернет, дзвінки чи обидва), а також уточнити, де саме немає зв’язку – у приміщенні чи на вулиці.
Якщо інтернет тимчасово недоступний, повідомлення можна залишити в “Дії”, і воно автоматично відправиться, коли з’єднання відновиться. Зібрана інформація буде передана до Національної комісії з регулювання зв’язку, яка проаналізує дані та спільно з операторами працюватиме над розв’язанням проблем у конкретних районах.