У Франції назвали “великоднє перемир’я” Росії маркетинговою операцією для Трампа

Франція розцінила заяву Росії про “великоднє перемир’я” як маркетингову акцію, спрямовану на Президента США Дональда Трампа. Про це повідомляє Francetvinfo.
Міністр закордонних справ Жан-Ноель Барро зазначив, що це була спроба знизити напруження в умовах триваючих переговорів. Барро прокоментував російську ініціативу, назвавши її “маркетинговою операцією”. Він звернув увагу на численні порушення з боку Росії, попри те, що загалом було зафіксовано певне зменшення використання безпілотників і ракет великої дальності. Міністр заявив, що оголошення перемир’я на Великдень було націлене на те, щоб “президент США Дональд Трамп не став нетерплячим”.
Він підкреслив, що справжні кроки до миру мають виходити саме від Росії, й нагадав, що минув понад місяць після пропозиції України щодо припинення вогню на морі, в повітрі та в енергетичному секторі, яка базувалася на ініціативі Франції та Великої Британії.
Коментуючи чутки про можливу угоду між Росією та Україною, яка могла бути укладена “цього тижня”, Барро зазначив, що переговори тривають, і їх наступний етап відбудеться в Лондоні. Він наголосив на важливості компромісу та відзначив готовність України до конструктиву, зокрема згоду на 30-денне загальне припинення вогню, запропоноване США. Міністр також додав, що тепер ініціатива повинна виходити від Володимира Путіна, оскільки саме Росія має здійснити реальні кроки у напрямку досягнення мирної домовленості.
Нагадаємо, що 19 квітня Володимир Путін оголосив про так зване “великоднє припинення вогню”, яке мало тривати з 18:00 19 квітня до 00:00 21 квітня. Попри це, російські війська продовжували обстріли як позицій ЗСУ, так і цивільних об’єктів.