Україна та Німеччина відновлюють контрейлерні перевезення

Починаючи з 1 липня буде поновлено контрейлерні перевезення між терміналом Мостиська в Україні та терміналом Форст у Німеччині. Йдеться про транспортування вантажних автомобілів за допомогою залізничних платформ — альтернативу традиційним автомобільним перевезенням.
Цей маршрут уже використовувався у 2023–2024 роках, зокрема під час блокади кордонів польськими фермерами. Тоді його активно застосовували як альтернативний логістичний канал.
Обмеження для автопричепів становитиме 22 тонни, тоді як на території Німеччини – до 24 тонн. Орієнтовна тривалість доставки в один бік, з урахуванням перетину кордону, складатиме близько 20 годин. У реалізації проєкту беруть участь компанії N’UNIT (термінал “Мостиська”), LION group (термінал “Форст”) та GOL (Україна).
“Це якісна альтернатива автомобільним перевезенням. Тут можна провести паралель: контейнери з імпортом на Київ можна везти через Румунію, Одесу, Чорноморськ або Польщу. Так само можна везти вантажі з півдня, центру та заходу Німеччини просто вантажівками чи контрейлерним потягом. Є свої плюси та мінуси, які можна об’єктивно оцінити та вирішити, що буде більш вигідно саме для вашої ситуації”, – пояснив комерційний директор компанії GOL Володимир Гузь.
Українська промислова компанія “Інтерпайп” використовувала цей напрямок для доставки продукції в обхід заблокованого україно-польського кордону. Вантажі вирушали з Дніпра автофурою, яка в Мостиській заїжджала на залізничну платформу. Потяг доставляв платформу до міста Форст у Німеччині, звідки новий тягач доставляв вантаж до кінцевого отримувача.