Українським школярам ставитимуть оцінки по-новому: що запроваджує МОН
МОН рекомендує вчителям адаптивно підходити до оцінювання результатів навчання, враховуючи різноманітні освітні потреби учнів та наявність освітніх прогалин.

В Україні затвердили нові рекомендації з оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів. Про це повідомляє Міністерство освіти і науки.
Рекомендації містять підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів, зокрема загальні принципи встановлення результатів навчання та критерії оцінювання за освітніми галузями.
Критерії оцінювання розділені на чотири рівні, кожний з яких охоплює вимоги попереднього рівня і додає нові. Кожен рівень складається з трьох балів, що в сумі утворюють 12-бальну шкалу:
- початковий (1–3 бали);
- середній (4–6 балів);
- достатній (7–9 балів);
- високий (10–12 балів).
У документі також запропоновано нову форму Свідоцтва досягнень, яка складається з двох частин:
- Характеристика навчальної діяльності – вчителі оцінюють рівень наскрізних умінь учня чи учениці, не виставляючи балів.
- Характеристика результатів навчання – в цій частині виставляють бали за навчальні предмети.
Міністерство освіти і науки рекомендує вчителям гнучко підходити до оцінювання результатів навчання, враховуючи різні освітні потреби школярів та наявні освітні розриви. Це дозволить більш об’єктивно оцінювати знання учнів і підтримувати їх у процесі навчання.