Електронне бронювання через Дію: що відомо

Кабінет Міністрів України розробляє онлайн-механізм бронювання військовозобов’язаних працівників через застосунок “Дія”. Це спростить та прискорить процес для підприємств, які потребують захисту критично важливих співробітників від мобілізації.
Про це пише Forbes з посиланням на проєкт постанови (не фінальна версія документа) про електронне бронювання.
Наразі бронювання відбувається через паперові документи. Новий механізм пропонує повністю перевести процес в електронний формат. Це дозволить підприємствам подавати заявки на бронювання швидше та зручніше.
Як працюватиме онлайн-бронювання?
- Керівник підприємства або уповноважена особа має авторизуватися в “Дії”.
- Замість списків, система дозволить вносити дані працівників, яких потрібно забронювати, в будь-якому зручному форматі.
- Крім того, потрібно буде додати інформацію про саме підприємство.
Що потрібно знати про співробітника?
- ПІБ
- Паспортні дані та ІПН
- Військово-облікова спеціальність
- Тип військово-облікового документа
- Посада на підприємстві
- Автоматична перевірка та захист від зловживань:
Система “Дія” автоматично перевірятиме подані дані та блокуватиме заявки у випадках:
- Перевищення ліміту бронювання (не більше 50% військовозобов’язаних працівників).
- Неправдивої інформації про військовозобов’язаних.
- Наявності у співробітника адміністративних проваджень за порушення мобілізаційного законодавства.
Успішне бронювання та терміни:
- Якщо всі дані коректні, керівник підприємства завіряє їх електронним підписом.
- Система перевірить інформацію з Єдиним державним реєстром призовників.
- У разі успішного проходження перевірки, на співробітника оформляється позначка про бронь та видається сертифікат у “Дії”.
- Термін бронювання становитиме 6 або 12 місяців.
Скасування бронювання:
Бронювання може бути скасовано у випадку закриття підприємства, звільнення працівника або завершення контракту з виробництва товарів/послуг для ЗСУ.