Україна

Уряд ухвалив методику оцінки безпекових ризиків для освіти через російське вторгнення

Методику створили для максимально ефективного визначення громад, які потребують державних субвенцій для закладів загальної середньої освіти.

Кабінет Міністрів України ухвалив нову постанову, яка затверджує Методику оцінки безпекових ризиків у системі освіти, пов’язаних з російською агресією. Цей документ встановлює критерії для визначення рівня загроз для освітніх закладів, що зазнали або можуть зазнати впливу бойових дій, а також для громад, де вони розташовані, повідомляє сайт МОН.

Метою методики є забезпечення ефективного розподілу державних субвенцій між громадами для підтримки закладів загальної середньої освіти.

Застосування методики

Методика допоможе Міністерству освіти і науки (МОН) розробляти освітні політики з урахуванням усіх безпекових ризиків. Вона також сприятиме вибору громад для будівництва укриттів та організації повернення шкіл до очного чи змішаного навчання.

Наприклад, під час оцінювання потреб у захисних спорудах для закладів освіти в прифронтових та прикордонних громадах, МОН враховувало рівні безпекових ризиків. Це дозволяє державі та міжнародним партнерам більш ефективно забезпечувати потреби громад і шкіл у створенні безпечних освітніх середовищ.

Як визначатимуть рівні ризику

Рівні ризику безпеки визначатимуться на основі аналізу освітніх даних, таких як місцезнаходження закладів освіти в межах громад, кількість учнів та працівників, форми навчання тощо. Додатково будуть використовуватися дані з відкритих та інших джерел: геолокація вибухів, об’єкти інфраструктури, відстань від лінії фронту, статус кожної громади (окуповані, бойові дії), а також близькість до державних кордонів України з Росією, Білоруссю та Придністровським регіоном Молдови.

Рівні ризику

Методику розробляла Міжвідомча робоча група, до складу якої увійшли фахівці МОН, Генштабу, ДСНС, Мінвідновлення, Мінстратегпрому та незалежні експерти. Вона передбачає п’ять рівнів ризику безпеки в системі освіти:

  1. Непереборний — території, що перебувають під тимчасовою окупацією або де тривають активні бойові дії.
  2. Дуже високий — території з високою ймовірністю початку бойових дій, розташовані на відстані до 45 км від активних бойових дій або кордонів з РФ, Білоруссю та Придністровським регіоном Молдови.
  3. Високий — громади, розташовані поза межами артилерійського ураження, але на відстані до 60 км від лінії бойових дій або інших потенційно небезпечних територій.
  4. Помірний — громади, заклади яких знаходяться на відстані до 90 км від активних або можливих бойових дій, а також на відстані до 270 км від кордонів з РФ, Білоруссю та Придністровським регіоном Молдови.
  5. Задовільний — території з низьким рівнем ризику, де можливо організувати відносно безпечне очне навчання.
ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Внаслідок ударів РФ по Запоріжжю є загиблі та поранені (відео)

Ця методика буде застосовуватися до всіх типів закладів освіти, незалежно від форми власності. Для аналізу та прогнозування даних використовуються технології штучного інтелекту, надані міжнародною компанією Palantir.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку