Уряд Великої Британії витратив £532 тисячі на редизайн сайту, який звівся до зміни фону та переміщення крапки

У Великій Британії виник скандал через те, що уряд витратив £532 тисячі на редизайн державного сайту, який зводився до зміни фону та переміщення крапки. Про це повідомляє Daily Mail.
Контракти на виконання цих робіт отримало рекламне агентство M\&C Saatchi. Новий логотип, який має з’явитися цього місяця, вже став об’єктом насмішок на форумах державних службовців. Вони назвали їх “дешевими”, “соромітними” та “абсолютно жахливими”.
Керівник програми антикризового реагування Reform UK Зіа Юсуф розкритикував витрати:
“Неповага до грошей платників податків продовжує вражати. Витратити понад 500 000 фунтів стерлінгів на зміну логотипу на урядовому вебсайті – це буквально жарт за рахунок платників податків”.
Редизайн здійснювався в рамках програми оновлення бренду, укладеної ще попереднім консервативним урядом та продовженої за каденції лейбористів. M\&C Saatchi отримала угоди на суму до £750 тисяч. Остаточна вартість становила £532 тисячі — кошти були виділені з наявних бюджетів міністерств.
Представники уряду пояснюють витрати тим, що шестизначна сума охоплює “оновлення та розширення” бренду Gov.UK на різних цифрових платформах — включно з вебсайтами, мобільними пристроями та застосунками.