В “Дії” з’явиться нова функція для бізнесу

З 1 червня в Україні з’явиться новий цифровий інструмент для бізнесу — сервіс мультишерингу документів у застосунку “Дія”. Цей сервіс дає змогу компаніям оперативно отримувати повний набір необхідних документів від клієнтів — без потреби у сканах, ксерокопіях чи ризику технічних помилок.
Мультишеринг дозволяє надсилати кілька документів одночасно всього за кілька кліків. Для цього клієнту потрібно натиснути кнопку на сайті або відсканувати QR-код, вибрати потрібні документи й підтвердити передачу через “Дія.Підпис”.
“Усі цифрові копії необхідних документів надходять одразу, без зайвих запитів. А клієнтам не потрібно нічого сканувати чи надсилати по одному — усе передається через “Дію” в кілька кліків. Це швидко, зручно й без ризику помилок чи підробок”, — йдеться у повідомленні сервісу.
Однією з ключових переваг є те, що система працює навіть тоді, коли частина документів недоступна: надаються всі наявні, а користувача інформують про відсутні. Для користування сервісом компаніям слід налаштувати або оновити інтеграцію з “Дією”. Послуга є платною для бізнесу, проте для клієнтів, які передають документи, вона залишається безкоштовною. Детальна технічна інформація та умови тарифікації будуть доступні на сайті Інтеграція “Дії”.