Україна

В Україні запрацювала гаряча лінія для консультацій з мобілізації та скарг до ТЦК

Громадяни України можуть звернутися на гарячу лінію, щоб подати скарги на роботу ТЦК або отримати консультації про свої права та обов’язки під час мобілізації.

За тиждень на гарячу лінію з питань мобілізації надійшло 258 звернень, про що повідомило командування Сухопутних військ України. Більшість питань вдалося вирішити одразу телефоном.

У командуванні також працює контакт-центр для безпосереднього зв’язку військовослужбовців, військових частин і командування Сухопутних військ. Ця лінія вирішує питання, пов’язані з підготовкою, забезпеченням і підтримкою мобілізованих.

За даними командування, з 28 жовтня до 3 листопада фахівці опрацювали 258 дзвінків, з яких 130 стосувалися різноманітних питань, не пов’язаних із ТЦК і СП. Два запити було передано в Національну поліцію, а сім потребували додаткового опрацювання.

Крім того, командування працює над цифровою реформою військово-лікарської комісії (ВЛК), яка дозволить військовослужбовцям отримувати медичні висновки в цивільних медичних установах. Документи передаватимуться в цифровому форматі в систему Міністерства оборони для швидкого ухвалення адміністративних рішень. За словами заступниці Міністра оборони Катерини Чорногоренко, команда вже готова до впровадження нової функціональності.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Історичний готель "Україна" в центрі Києва продають: деталі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку