Виробникам електромобілів у Німеччині загрожує крах: деталі
Основна проблема полягає в тому, що електричні автомобілі продаються значно гірше, ніж очікувалося.

Німецька компанія ZF Friedrichshafen, третій за величиною виробник електроавтомобілів у світі, оголосила про намір скоротити до чверті всіх робочих місць у Німеччині, що становить приблизно 14 тисяч співробітників. Про це пише BILD.
У першій половині 2024 року продажі електромобілів у Німеччині впали на 16,4%, тоді як у Франції та Великобританії вони, навпаки, зросли. Незважаючи на мільярди євро, вкладені у цей сектор, інвестиції поки що не окупилися.
Згідно з опитуванням, проведеним агентством Horváth, 59% опитаних представників автовиробників повідомили, що планують скоротити чисельність персоналу в Німеччині протягом наступних п’яти років. З них 14% очікують значного скорочення. Проблема полягає в тому, що електричні автомобілі продаються набагато гірше, ніж очікувалося.
Досвід США показує, що для виробників електромобілів потрібні субсидії. Закон про зниження інфляції (IRA) у США виявився дуже успішною ініціативою, яка дала величезний поштовх виробництву акумуляторів. Директор Інституту макроекономіки та дослідження кон’юнктури Себастьян Дуллієн заявив, що Німеччина повинна вчитися у Сполучених Штатів.
Наразі електроенергія на зарядних станціях надто дорога, що робить електроавтомобілі економічно невигідними. Крім того, зарядних станцій поки що замало, що створює додаткові труднощі для водіїв.
Компанія Volkswagen планує скоротити близько тисячі робочих місць на заводі з виробництва електромобілів у Цвіккау. Виробник Continental також оголосив про плани скорочення робочих місць, а компанія Bosch зазначила, що “не зможе уникнути скорочень у деяких областях”.
“Те, що ми тут виробляємо, все ще гомеопатія. Насправді цього замало, щоб виправдати роботу всього заводу у дві зміни”, – сказав голова наглядової ради Ford Germany Гуннар Херманн в інтерв’ю BILD.