Цифрошок

За 3 дні тисячі українців розмістили резюме на новому порталі для працевлаштування в армії

Минулого тижня Міністерство оборони запустило соціальну рекламну кампанію “Будь собою”. Одним з головних елементів стратегії популяризації служби в ЗСУ було створення порталу для пошуку роботи. Сайт дозволяє особам, які підлягають призову самостійно обрати військову спеціальність, відповідно до своїх знань та навичок.

Усього за три дні роботи порталу “Будь собою” свої резюме там розмістили 2420 громадян, які мають бажання долучитися до Сил оборони України саме за конкретним фахом.

“За напрямками, найбільше резюме отримали вакансії, які стосуються роботи з БПЛА (232 відгуки на 115 вакансій) та розвідці (208 відгуків на 54 вакансії). Окрім того, за цей період на порталі було додано 115 нових вакансій та створено 4 нові підрозділи”, – повідомили у Міністерстві оборони України.

Крім того, у відомстві закликають доєднатися до рекламної кампанії з популяризації нового порталу представників бізнесу, та всіх, хто має медійні можливості для широкого поширення інформації. Деякі компанії вже допомагають реалізовувати проєкт “Будь собою”.

“Інформаційні плакати з QR-кодом, відсканувавши який можна швидко перейти за посиланням і отримати всю інформацію щодо вступу до лав Сил оборони України, розмістили сотні компаній та організацій на своїх торгових точках”, – зазначили у Міноборони.

“Будь собою” – не єдина цифрова новинка від оборонного відомства. Минулого місяця презентували застосунок для оновлення військово-облікових даних “єРезерв”. Нещодавно також з’явився онлайн-кабінет призовника та були запроваджені онлайн-черги до ТЦК.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Держфінмоніторинг отримав понад 1,3 млн повідомлень: зафіксовано спробу відмити 53,1 млрд грн

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку