ЄС та світ

Астрономи закликали ввести заборону на розміщення реклами в космосі

Астрономи закликають країни світу заборонити космічну рекламу, яка може бути видимою з Землі. Про це повідомляє SpaceNews.

Американське астрономічне товариство виступило з пропозицією заборонити “нав’язливу космічну рекламу”. Основна причина полягає в тому, що така реклама може створювати перешкоди для наземних астрономічних досліджень.

Хоча в США розміщення реклами на навколоземній орбіті вже заборонено, це питання залишається неврегульованим у багатьох інших країнах. Астрономи побоюються, що компанії з-за кордону можуть скористатися цією прогалиною.

“Привабливість цього настільки велика, що я не можу уявити, що ніхто не спробує. Я думаю, що комерційна вигода підштовхне когось до цього”, — наголосив член Комітету захисту астрономії та космічного середовища Джон Барентін.

За його словами, наразі не відомо про конкретні плани запуску орбітальної реклами. Але російська компанія “Avant Space” у квітні 2024 року запустила кубічний супутник, який тестує технології для майбутнього створення супутникового угруповання, здатного маневрувати на орбіті й формувати рекламні зображення за допомогою лазерів.

Інша російська компанія “StartRocket” оголосила про співпрацю з дочірньою компанією “PepsiCo” щодо створення супутників з сонячними вітрилами, які відбивали б світло, формуючи логотипи. Однак після тестувань “PepsiCo” відмовилася підтримувати цей формат реклами.

Американське астрономічне товариство закликає до глобальної заборони космічної реклами через міжнародні угоди, закони чи конвенції. Вчені також звернулися до делегації США в Комітеті ООН з мирного використання космічного простору з проханням підтримати цю ініціативу.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  ЄС готує радикальний крок щодо Орбана через його візит до Москви: Politico

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку