У січні-жовтні 2024 року Україна імпортувала 1,016 млн тонн бензину, що на 4,1% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це свідчать дані випуску НафтоРинок Daily fuels&LPG. У 2024 році більша частина імпорту бензину до України припадає на марку А-95, яка складає 96% загального обсягу. На марки бензину А-98/100 припадає 3,1%, а частка марки А-92 — незначна, оскільки його імпорт до країни розпочався лише в серпні цього року. Загальна вартість імпортованого бензину з січня по жовтень 2024 року становила 949,4 млн доларів, що на 14% менше, ніж за той самий період 2023 року, коли обсяг витрат сягав 1,108,5 млн доларів. Зниження цін на міжнародних ринках та зміна логістичних маршрутів зумовили таку різницю. Імпорт бензину через західний кордон з Польщею значно зріс, досягнувши 52,9% загального обсягу, що є суттєвим підвищенням у порівнянні з 34,6% у 2023 році. Натомість частка поставок через румунський кордон зменшилася до 33,9%, хоча торік становила 47,1%. Інші маршрути залишаються менш завантаженими: через кордон із Молдовою надходить 11,0% імпортного бензину, тоді як частка імпорту через словацький та угорський кордони становить лише 1,9% і 0,2% відповідно.

In January-October 2024, Ukraine imported 1.016 million tons of gasoline, which is 4.1% less than in the same period last year. About this testify NaftoRynok Daily fuels&LPG issue data.
In 2024, the majority of gasoline imports to Ukraine will be A-95, which accounts for 96% of the total volume. A-98/100 gasoline brands account for 3.1%, and the share of A-92 brand is insignificant, since its import into the country began only in August of this year.
The total cost of imported gasoline from January to October 2024 was $949.4 million, which is 14% less than for the same period in 2023, when the volume of spending reached $1,108.5 million. A decrease in prices on international markets and a change in logistics routes led to this difference.
Gasoline imports across the western border with Poland increased significantly, reaching 52.9% of the total, a significant increase from 34.6% in 2023. Instead, the share of deliveries through the Romanian border decreased to 33.9%, although last year it was 47.1%.
Other routes remain less congested: 11.0% of imported gasoline comes through the border with Moldova, while the share of imports through the Slovak and Hungarian borders is only 1.9% and 0.2%, respectively.