Українська реклама меду здобула нагороду конкурсу “Каннські леви”

Рекламна кампанія українського меду, зібраного з квітів на замінованих російськими військами полях, здобула престижну нагороду на міжнародному конкурсі креативності “Каннські леви”. Проєкт під назвою “Мед мінних полів” (Minefield Honey) отримав золоту відзнаку, повідомляє міністр закордонних справ України Андрій Сибіга.
“Український контекст завжди унікальний. Наша публічна дипломатія вкотре доводить, що вона може набувати абсолютно нових сенсів і форматів заради великої мети. Проєкт “Мед мінних полів” один із тих прикладів, коли креативна сила стає рушієм важливої соціальної місії. Ця золота Каннська нагорода, найвища у міжнародній індустрії та перша для України, – вагоме визнання креативності українців”, – зазначив міністр.
За словами генерального директора Publicis Group Ukraine Енвера Кікави, ця перемога стала історичною для галузі. У межах проєкту заміновані землі, тимчасово непридатні для сільськогосподарського використання, були засіяні квітами за допомогою дронів. Поблизу доріг на цих територіях встановили вулики, з яких потім зібрали мед. Окрім збору меду, вулики слугували ще й засобом попередження про мінну небезпеку, адже мали вигляд попереджувальних знаків.
На упаковках меду розміщено інформацію про його походження, а також QR-код, що веде на платформу збору коштів для розмінування українських територій. Проєкт було реалізовано за підтримки Міністерства закордонних справ України.
Нагадаємо, фестиваль “Каннські леви” був заснований у 1954 році як захід для відзначення кращих робіт у сфері реклами, дизайну та креативних комунікацій.