Українське Дунайське пароплавство скорочує робочий день і оптимізує штат: причини змін
Через спеку на Середньому Дунаї мілководдя ускладнює рух баржевих караванів, тому деякі клієнти вирішили призупинити перевезення в серпні, щоб уникнути ризиків.

Українське Дунайське пароплавство (УДП), найбільша державна судноплавна компанія країни, оголосило про скорочення робочого дня до шести годин і початок оптимізації штату через кризу у сфері перевезень. Про це повідомив генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.
Він зазначив, що криза на ринку річкових перевезень на Дунаї загострюється, і компанія змушена скорочувати витрати, переходячи на 6-годинний робочий день.
Серед головних причин кризи Москаленко виділив відсутність підтримки дунайського експортного напрямку.
“Дунайські порти мають потенціал конкурувати з одеськими у транспортуванні української агропродукції, але для цього необхідна знижка на залізничні перевезення до Ізмаїлу”, — зазначив керівник УДП.
Крім того, через спеку на Середньому Дунаї рівень води знизився, що ускладнює рух баржевих караванів. У зв’язку з цим деякі клієнти вирішили призупинити перевезення в серпні, щоб уникнути ризиків.
Також зменшується допустима осадка барж, але власники вантажів не готові до підвищення фрахтових ставок.
Москаленко також нагадав, що через спеку аграрії втратили частину врожаю, що призвело до скорочення обсягу агропродукції, яка експортується через Дунай.