Meta посилює боротьбу зі спамом у Facebook

Компанія Meta оголосила про посилення заходів боротьби зі спамом на платформі Facebook. Компанія починає серйозніше реагувати на спроби маніпулювання алгоритмами, зокрема через публікації довгих постів із великою кількістю хештегів.
Платформа вживатиме заходів проти акаунтів, які публікують підписи, не пов’язані із зображеннями. У випадках виявлення таких постів, Meta обмежуватиме охоплення контенту — його бачитимуть лише підписники акаунта, а також буде припинено виплати за ці публікації.
Як приклад Meta наводить пост із фото собаки та підписом “Топ 10 #ФАКТІВ ПРО ЛІТАКИ”, що не має жодного стосунку до зображення. Інший приклад — довгий текст про переваги автомобілів, доповнений хештегами типу “#VIRALCONTENT”, “#LIKEFORLIKE”, “#BOOST”.
Компанія також відключатиме монетизацію акаунтів, які створюють або контролюють сотні сторінок для масового поширення одного й того ж контенту. Як пояснили в Meta, більшість таких акаунтів спрямовані на штучне збільшення підписників і переглядів, що забезпечує “несправедливу монетизацію”.
Ще один напрямок — боротьба з фальшивою активністю у коментарях. Meta планує знизити видимість коментарів, які система розпізнає як частину координованих спроб маніпуляції. Крім того, компанія тестує інструмент, який дозволить користувачам скаржитися на такі коментарі, а також вводить додаткові функції модерації, що дадуть змогу приховувати коментарі від користувачів, які можуть маскуватися під інших.
“Спам може заважати людям висловлювати свої думки, незалежно від їхніх поглядів, тому ми зосереджуємося на поведінці, яка маніпулює поширенням і монетизацією контенту”, — пояснили у компанії.