У Резерв+ з’явилася можливість оформити відстрочку від мобілізації онлайн

Від сьогодні у додатку Резерв+ з’явилася можливість оформити відстрочку від мобілізації онлайн. Оновлена версія програми вже доступна для завантаження в AppStore та PlayMarket.
“Українці зможуть не стояти у чергах і збирати папірці, щоб подовжити відстрочку кожні три місяці. З працівників ТЦК зніметься джерело додаткового навантаження. Найголовніше — запуском онлайн-відстрочок ми продовжуємо поповнювати екосистему продуктів для військовозобов’язаних, що допомагають їм розв’язувати питання не у чергах, а за допомогою кількох хвилин і смартфону“, — підкреслила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.
На цей час послуга доступна для:
- людей з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення;
- студентів, аспірантів і докторантів, які продовжують навчання поетапно (наприклад, від бакалаврату до магістратури, а далі до аспірантури).
Невдовзі планується розширити функціонал для багатодітних батьків, які мають від трьох неповнолітніх дітей у шлюбі, — зараз цей сервіс проходить бета-тестування.
Процедура подачі заявки на онлайн-відстрочку проста: користувач авторизується у додатку Резерв+ і подає запит. Система автоматично перевіряє право на відстрочку, і, за наявності підстав, статус відстрочки відображатиметься в електронному військовому документі.
“Ці нові цифрові послуги для військовозобовʼязаних підкреслюють силу нашої співпраці з Міністерством оборони України, Європейським Союзом та іншими ключовими партнерами. Академія електронного управління пишається можливістю підтримати цифрову трансформацію України, яка безпосередньо впливає як на менеджмент армії, так і на життя багатьох українців“, — зазначив голова Академії електронного урядування Ханнес Асток.
Люди з інвалідністю отримуватимуть відстрочку на рік або до кінця терміну дії пенсійного посвідчення. Студентам, аспірантам та докторантам надаватиметься відстрочка до завершення воєнного стану та мобілізації.
Міноборони також працює над розширенням сервісу для інших категорій громадян.
“Ми вважаємо, що це лише початок у цифровізації відстрочок. Попереду ще багато інших категорій громадян з правом на відстрочку, і кожна потребує особливого підходу. Бо не завжди є цифрові дані про них. Це виклик, який вимагає чіткої співпраці між відомствами та лідерства. І ми раді, що ці складові у цьому проєкті є“, — наголосив виконавчий директор Офісу ефективного регулювання BRDO Олексій Дорогань.
Даний сервіс було запущено завдяки співпраці Міністерства оборони з Міністерством освіти і науки, Міністерством соціальної політики, Міністерством юстиції, Пенсійним фондом та за підтримки ЄС у межах проєкту DT4UA, який реалізує Академія електронного управління (Естонія) та Офіс ефективного регулювання BRDO.